Bol.com auto
Advertentie (no cookies)

Dat die-hard Volkswagenfans het merk Opel niet kunnen luchten mag bekend zijn. En toch is het Opel dat al 2 jaar achter elkaar het mekka op gebied van Volkswagen & tuning, het GTI-treffen in Wörthersee, opvrolijkt met een Opel-grap. Gewoon, om een beetje te jennen. Dit jaar werden er overal 3D-brillen uitgedeeld waarbij gevraagd werd ’s avonds naar het vuurwerk te kijken omdat er iets spectaculairs te zien zou zijn. En wat zagen de Volkswagen-adepten? Een hele bunch grote Opel logo’s! Sommigen konden hun ogen niet geloven en anderen verbrandden hun brilletjes.

Opel heeft de actie niet officieel geclaimd, maar het is wel een geniale marketingactie, want de video verspreidt zich als een warme motorolievlek op internet. Check de video hieronder

Bol.com auto
Advertentie (no cookies)

Vorig jaar haalde Opel ook al een leuke grap uit op het GTI-treffen in Wörthersee. Check de onderstaande video

Bol.com auto
Advertentie (no cookies)